неділя, 17 січня 2016 р.

Календарне планування 2 клас. Математика

Календарне планування 2 клас. Математика



ІІ   с е м е с т р
(71 год)


1/2
Вправи і задачі на за­своєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташуванням множників в умові.
Вправляти учнів у засто­су­ванні таблиці множення чис­ла. Ознайомити з можливістю різного розташування множників в умові задачі.




п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
2/2
Коло і круг. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання.


Ознайомити учнів з поняттями коло, круг, центр, радіус і діаметр кола. Вправляти в побудові кола за допомогою циркуля. Навчати порівнювати задачі на множення і додавання за однаковими числовими даними.




3/2
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.

Вправляти учнів у застосуванні вивчених таблиць множення і ділення при розв’язуванні задач і знаходженні значень виразів. Розвивати вміння пояснювати розв’язування задач.




4/2
Складання виразів з дужками. Взаємозв’язок дій множення і ділення (повторення). Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Довжина ламаної лінії.


Повторити взаємозв’язок між множенням і діленням. Продовжувати навчати учнів користуватися таблицями множення і ділення, знаходити довжину ламаної лінії.



5/2
Повторення вивченого. Творча робота над задачею.

Формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі, проводити творчу роботу над задачею.



6/2
Складання таблиці ділення на 3. Розв’язування задач на ділення.


Опрацювати таблицю ділення на 3. Вправляти учнів у застосуванні таблиці ділення на 3 для розв’язування задач і знаходження значень виразів на дві дії.




п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
7/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Знаходження периметра квадрата.

Продовжувати вправляти учнів у розв’язуванні задач і знаходженні значень виразів на засвоєння таблиці ділення на 3.




8/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів зі змінною.

Вправляти учнів у застосуванні знань таблиць множення і ділення для розв’язування задач та обчислення виразів на дві дії і зі змінною.



9/2
Взаємозв’язок між компонентами і результатами дій додавання і віднімання.


Повторити взаємозв’язок між компонентами і результатами дій додавання і віднімання. Вправляти учнів у застосуванні знань таблиць множення і ділення.



10/2
Повторення вивченого. Розв’язування задачі на три дії.

Вправляти учнів у застосуванні знань вивчених таблиць до числових обчислень. Розглянути розв’язування задач на три дії.




11/2
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач і обчислення значень виразів.

Навчати учнів розв’язувати задачі і обчислювати значення виразів з опорою на таблицю множення числа 4. Опрацювати таблицю множення числа 4.



12/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.


Вправляти учнів у застосуванні таблиці множення числа 4. Розвивати вміння знаходити відповіді на запитання за малюнками і числовими даними.




п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
13/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.

Вправляти учнів у розв’язуванні задач на дві дії, які вимагають застосування таблиці множення числа 4.



14/2
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.

Опрацювати таблицю ділення на 4. Навчати учнів порівнювати задачі на ділення на рівні частини і на вміщення.



15/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задачі за її розв’язанням.

Вправляти учнів у застосуванні таблиці ділення на 4 під час розв’язування задачі і знаходження значень виразів. Розвивати вміння складати задачу за її розв’язанням.


16/2
Контрольна робота № 5.
Перевірити рівень знань учнів.


17/2
Попереднє ознайомлення з поняттями половина, третина і чверть. Дії з іменованими числами (величинами). Складання задачі зі схемою розв’язання.
Ознайомити учнів з пропедевтичними поняттями (дробу числа) частини числа. Вправляти в діях з іменованими числами. Учити складати задачу за схемою її розв’язання.


18/2
Складання таблиці множення числа 5. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 5. Обчислення значень виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква.
Опрацювати таблицю множення числа 5. Вправляти учнів у складанні задач за даною схемою виразу. Розглянути нові випадки виразів з буквеними даними.


19/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.

Ознайомити учнів з поняттям «збільшення» та «зменшення» числа в кілька разів, розв’язувати задачі та знаходити значення виразів на засвоєння таблиці множення числа 5.



п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
20/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Ознайомлення із задачею на дві дії, яка включає поняття зменшення числа в кілька разів.

Вправляти учнів у розв’язанні задач, які включають поняття «збільшення», «зменшення» числа в кілька разів. Закріплювати знання таблиці множення числа 5.


21/2
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5, на збільшення або зменшення числа в кілька разів.
Опрацювати таблицю ділення на 5. Розвивати в учнів уміння розв’язувати задачі.


22/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі, які включають збільшення або зменшення числа в кілька разів. Частини числа.
Вправляти учнів у знаходженні частини числа, розв’язувати задачі та знаходити значення виразів.


23/2
Порядок виконання дій одного та різних ступенів.
Опрацювати правила про порядок виконання арифметичних дій. Розглянути розв’язання задач на три дії  складанням виразу.


24/2
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
Формувати вміння учнів розв’язувати задачі та знаходити значення виразів.


25/2
Перевірка додавання відніманням, складання та розв’язування задач.
Ознайомити з перевіркою віднімання додаванням, формувати вміння складати і розв’язувати задачі, знаходити та порівнювати периметри трикутників.


26/2
Таблиця множення числа 6. Знаходження значень виразів зі змінною.
Скласти таблицю множення числа 6, опрацювати вирази і задачі на застосування таблиці множення.


п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
27/2
Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником.
Ознайомити з одиницями вимірювання часу; учити визначати час за годинником, повторити порядок виконання арифметичних дій.


28/2
Визначення часу за годинником. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення та ділення.
Опрацювати задачі на визначення тривалості події  за годинником; на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць  чи в кілька разів; з’ясувати особливості дій над іменованими числами.


29/2
Вправи  і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Складання виразів і обчислення їх значень.
Формувати вміння учнів знаходити значення виразів і розв’язувати задачі, закріпити вміння визначати час за годинником.


30/2
Таблиця ділення на 6.
Пояснити прийом складання таблиці ділення; опрацювати вправи і задачі, які включають ділення на 6.


31/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6.
Вчити розв’язувати вправи і задачі на  засвоєння таблиці ділення на 6; повторити спосіб знаходження довжини ламаної.


32/2
Задачі і вправи на засвоєння таблиці ділення на 6.
Розглянути задачу на  визначення часу, виконувати вправи на складання виразів та розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа.


33/2
Кратне порівняння чисел.

Вчити виконувати кратне порівняння чисел. Опрацьовувати вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Готуватись до контрольної роботи.



34/2
Контрольна робота № 6.


Перевірити рівень засвоєння знань учнями.


п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
35/2
Задачі на кратне порівняння чисел. Дії з іменованими числами.

Опрацювати задачі на кратне порівняння чисел, вправи на дії з іменованими числами. Закріпити знання таблиць множення та ділення.



36/2
Таблиця множення числа 7.

Скласти та вивчити таблицю множення числа 7.



37/2
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 7.

Закріпити знання таблиці множення числа 7; продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі.



38/2
Вправи і задачі на застосування таблиць множення і ділення.

Опрацювати вправи і задачі на застосування таблиць множення і ділення


39/2
Таблиця ділення на 7.

Скласти таблицю ділення на 7. Навчати складати і розв’язувати задачі з кратним порівнянням чисел.



40/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.


Закріпити знання таблиці ділення на 7, складання виразів за даними малюнків і запитаннями.



41/2
Зв’язок між діями множення і ділення.

Розкрити зв’язок між множенням і діленням. Формувати вміння розв’язувати задачі.



42/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.
Закріпити знання таблиць множення і ділення. Порівняти споріднені задачі на дві і три дії.



43/2
Таблиці множення числа 8. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів чи на кілька одиниць.

Скласти таблицю множення числа 8. Опрацювати задачі зі збільшенням (зменшенням) числа в кілька разів чи на кілька одиниць.



п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
44/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8.


Закріпити таблицю множення числа 8. Опрацювати складання задачі на знаходження суми двох добутків та виразів за тестовою умовою.



45/2
Задачі і вправи на порівняння дій різних ступенів.


Формувати вміння учнів розв’язувати задачі і знаходити значення виразів на поєднання дій різних ступенів


46/2
Розв’язування задач і вправ на засвоєння таблиці множення числа 8.

Опрацювати вправи на знаходження невідомого компонента дії та задачі, що містять кратне порівняння чисел.


47/2
Таблиця ділення на 8.

Скласти таблицю ділення на 8. Опрацювати вправи на застосування таблиці ділення на 8 та завдання на знаходження частини числа.



48/2
Засвоєння таблиці ділення на 8.

Опрацювати вправи і задачі на застосування таблиць множення і ділення, задачі на різницеве порівняння двох часток числових добутків.



49/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на кратне порівняння двох часток.

Повторити зв’язок між діями ділення і множення. Опрацювати розв’язування задачі на три дії за планом і блок-схемою.



50/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.


Закріпити знання таблиць множення і ділення. Підготуватись до контрольної роботи.



51/2
Контрольна робота № 7.
Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.



п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
52/2
Таблиця множення числа 9. Периметр.


Скласти таблицю множення числа 9. Опрацювати вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Розвивати вміння знаходити периметр многокутника.




53/2
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9.


Опрацювати розв’язування задач, які включають знаходження частини числа, складання виразу.



54/2
Таблиця ділення на 9. Знаходження частини від числа.

Повторити спосіб складання таблиць ділення і таблиць множення. Вправляти в застосуванні таблиці ділення на 9. Опрацювати завдання на знаходження частини від числа.



55/2
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9. Положення відрізка на площині.

Закріпити знання таблиці ділення на 9. Вчити визначати розміщення відрізка на площині.




56/2
Вправи і задачі на застосування таблиці множення і ділення.

Формувати вміння застосовувати таблиці множення і ділення, розв’язувати задачі за планом.



57/2
Переставна властивість множення. Нерівність зі змінною.

З’ясувати значення переставної властивості дії множення для виконання обчислень. Опрацювати складену задачу, що включає знаходження невідомого компонента. Ознайомити учнів з розв’язуванням нерівностей способом випробовування.



п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
58/2
Множення чисел 0 і 1 та множення на 0 і на 1.

З’ясувати відмінність у поясненні правил, множення з нулем і одиницею. Вправляти в обчисленні виразів, які включають множення з 0 і 1.


59/2
Ділення на 1. Ділення рівних чисел.

Пояснити правила ділення на одиницю і ділення рівних чисел. Опрацювати розв’язування задачі на 3 дії за поданим планом.


60/2
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.

Пояснити правило ділення нуля, неможливість ділення на нуль. Опрацювати задачі, які включають суми трьох і двох доданків.


61/2
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків.

Пояснити правила множення числа 10. Опрацювати розв’язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків.



62/2
Множення числа на 10. Ділення на 10.

Пояснити правило множення і ділення числа на 10.



63/2
Лінійна діаграма. Знаходження частини від числа.


Ознайомити учнів з читанням лінійних діаграм. Формувати в учнів вміння розв’язувати задачі, знаходити частину числа. Вчити складати вирази за блок-схемою.



64/2
Контрольна робота № 8.

Перевірити рівень засвоєння знань учнями.


65/2
Складання задач за виразом. Задачі на дві дії, які містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць чи в кілька разів.
Опрацювати задачі, які містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць або в кілька разів. Учити складати задачі за виразом.


66/2
Нумерація чисел. Додавання і віднімання пов’язане з нумерацією. Побудова відрізків.
Закріпити й розвинути знання учнів з питань десяткової системи нумерації.



п/п
Тема
Мета
Дата
Примітки
67/2
Табличне додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач на збільшення (зменшення) числа.
Повторити таблиці додавання і віднімання одноцифрових чисел та розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа.


68/2
Додавання двоцифрових чисел. Зміна суми та різниці при збільшенні (зменшенні) одного з компонентів на кілька одиниць.
Повторити прийоми усного додавання і віднімання двоцифрових чисел. Уточнити, як змінюються суми та різниця при зміні компонентів.


69/2
Дії з іменованими числами. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць.
Повторити арифметичні дії над іменованими числами. Формувати в учнів вміння розв’язувати складені задачі, що містять збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.


70/2
Повторити додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Повторити способи додавання і віднімання двоцифрових чисел.


71/2
Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на дії різного ступеня.
Повторити таблиці множення та ділення. Вправляти учнів у розв’язуванні задачі на дії різних ступенів.




Немає коментарів:

Дописати коментар