ІІ с е м е с т р
(71 год)
|
||||
1/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним
розташуванням множників в умові.
|
Вправляти
учнів у застосуванні таблиці множення числа. Ознайомити з можливістю
різного розташування множників в умові задачі.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
2/2
|
Коло
і круг. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на
множення і додавання.
|
Ознайомити
учнів з поняттями коло, круг, центр, радіус і діаметр кола. Вправляти в побудові
кола за допомогою циркуля. Навчати порівнювати задачі на множення і додавання
за однаковими числовими даними.
|
|
|
3/2
|
Вирази
з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці
множення числа 3.
|
Вправляти
учнів у застосуванні вивчених таблиць множення і ділення при розв’язуванні
задач і знаходженні значень виразів. Розвивати вміння пояснювати розв’язування
задач.
|
|
|
4/2
|
Складання
виразів з дужками. Взаємозв’язок дій множення і ділення (повторення). Вправи
і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Довжина ламаної
лінії.
|
Повторити
взаємозв’язок між множенням і діленням. Продовжувати навчати учнів
користуватися таблицями множення і ділення, знаходити довжину ламаної лінії.
|
|
|
5/2
|
Повторення
вивченого. Творча робота над задачею.
|
Формувати
обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі, проводити творчу роботу
над задачею.
|
|
|
6/2
|
Складання
таблиці ділення на 3. Розв’язування задач на ділення.
|
Опрацювати
таблицю ділення на 3. Вправляти учнів у застосуванні таблиці ділення на 3 для
розв’язування задач і знаходження значень виразів на дві дії.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
7/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Знаходження периметра
квадрата.
|
Продовжувати
вправляти учнів у розв’язуванні задач і знаходженні значень виразів на
засвоєння таблиці ділення на 3.
|
|
|
8/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів зі
змінною.
|
Вправляти
учнів у застосуванні знань таблиць множення і ділення для розв’язування задач
та обчислення виразів на дві дії і зі змінною.
|
|
|
9/2
|
Взаємозв’язок
між компонентами і результатами дій додавання і віднімання.
|
Повторити
взаємозв’язок між компонентами і результатами дій додавання і віднімання.
Вправляти учнів у застосуванні знань таблиць множення і ділення.
|
|
|
10/2
|
Повторення
вивченого. Розв’язування задачі на три дії.
|
Вправляти
учнів у застосуванні знань вивчених таблиць до числових обчислень. Розглянути
розв’язування задач на три дії.
|
|
|
11/2
|
Складання
таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач і
обчислення значень виразів.
|
Навчати
учнів розв’язувати задачі і обчислювати значення виразів з опорою на таблицю
множення числа 4. Опрацювати таблицю множення числа 4.
|
|
|
12/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
|
Вправляти
учнів у застосуванні таблиці множення числа 4. Розвивати вміння знаходити
відповіді на запитання за малюнками і числовими даними.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
13/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
|
Вправляти
учнів у розв’язуванні задач на дві дії, які вимагають застосування таблиці
множення числа 4.
|
|
|
14/2
|
Складання
таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.
|
Опрацювати
таблицю ділення на 4. Навчати учнів порівнювати задачі на ділення на рівні
частини і на вміщення.
|
|
|
15/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задачі за її розв’язанням.
|
Вправляти
учнів у застосуванні таблиці ділення на 4 під час розв’язування задачі і
знаходження значень виразів. Розвивати вміння складати задачу за її розв’язанням.
|
|
|
16/2
|
Контрольна
робота № 5.
|
Перевірити
рівень знань учнів.
|
|
|
17/2
|
Попереднє
ознайомлення з поняттями половина, третина і чверть. Дії з іменованими числами (величинами). Складання задачі
зі схемою розв’язання.
|
Ознайомити
учнів з пропедевтичними поняттями (дробу
числа) частини числа. Вправляти
в діях з іменованими числами. Учити складати задачу за схемою її розв’язання.
|
|
|
18/2
|
Складання
таблиці множення числа 5. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 5.
Обчислення значень виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква.
|
Опрацювати
таблицю множення числа 5. Вправляти учнів у складанні задач за даною схемою
виразу. Розглянути нові випадки виразів з буквеними даними.
|
|
|
19/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на
збільшення або зменшення числа в кілька разів.
|
Ознайомити
учнів з поняттям «збільшення» та «зменшення» числа в кілька разів, розв’язувати
задачі та знаходити значення виразів на засвоєння таблиці множення числа 5.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
20/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Ознайомлення із задачею на
дві дії, яка включає поняття зменшення числа в кілька разів.
|
Вправляти
учнів у розв’язанні задач, які включають поняття «збільшення», «зменшення»
числа в кілька разів. Закріплювати знання таблиці множення числа 5.
|
|
|
21/2
|
Таблиця
ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5, на
збільшення або зменшення числа в кілька разів.
|
Опрацювати
таблицю ділення на 5. Розвивати в учнів уміння розв’язувати задачі.
|
|
|
22/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі, які включають
збільшення або зменшення числа в кілька разів. Частини числа.
|
Вправляти
учнів у знаходженні частини числа, розв’язувати задачі та знаходити значення
виразів.
|
|
|
23/2
|
Порядок
виконання дій одного та різних ступенів.
|
Опрацювати
правила про порядок виконання арифметичних дій. Розглянути розв’язання задач
на три дії складанням виразу.
|
|
|
24/2
|
Застосування
правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення)
числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
|
Формувати
вміння учнів розв’язувати задачі та знаходити значення виразів.
|
|
|
25/2
|
Перевірка
додавання відніманням, складання та розв’язування задач.
|
Ознайомити
з перевіркою віднімання додаванням, формувати вміння складати і розв’язувати
задачі, знаходити та порівнювати периметри трикутників.
|
|
|
26/2
|
Таблиця
множення числа 6. Знаходження значень виразів зі змінною.
|
Скласти
таблицю множення числа 6, опрацювати вирази і задачі на застосування таблиці
множення.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
27/2
|
Доба,
година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником.
|
Ознайомити
з одиницями вимірювання часу; учити визначати час за годинником, повторити
порядок виконання арифметичних дій.
|
|
|
28/2
|
Визначення
часу за годинником. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення та
ділення.
|
Опрацювати
задачі на визначення тривалості події
за годинником; на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць чи в кілька разів; з’ясувати
особливості дій над іменованими числами.
|
|
|
29/2
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення
числа 6. Складання виразів і обчислення їх значень.
|
Формувати
вміння учнів знаходити значення виразів і розв’язувати задачі, закріпити
вміння визначати час за годинником.
|
|
|
30/2
|
Таблиця
ділення на 6.
|
Пояснити
прийом складання таблиці ділення; опрацювати вправи і задачі, які включають
ділення на 6.
|
|
|
31/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6.
|
Вчити
розв’язувати вправи і задачі на
засвоєння таблиці ділення на 6; повторити спосіб знаходження довжини
ламаної.
|
|
|
32/2
|
Задачі
і вправи на засвоєння таблиці ділення на 6.
|
Розглянути
задачу на визначення часу, виконувати
вправи на складання виразів та розв’язувати задачі на збільшення (зменшення)
числа.
|
|
|
33/2
|
Кратне
порівняння чисел.
|
Вчити
виконувати кратне порівняння чисел. Опрацьовувати вправи і задачі на
засвоєння таблиці ділення на 6. Готуватись до контрольної роботи.
|
|
|
34/2
|
Контрольна
робота № 6.
|
Перевірити
рівень засвоєння знань учнями.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
35/2
|
Задачі
на кратне порівняння чисел. Дії з іменованими числами.
|
Опрацювати
задачі на кратне порівняння чисел, вправи на дії з іменованими числами.
Закріпити знання таблиць множення та ділення.
|
|
|
36/2
|
Таблиця
множення числа 7.
|
Скласти
та вивчити таблицю множення числа 7.
|
|
|
37/2
|
Вправи
і задачі на застосування таблиці множення числа 7.
|
Закріпити
знання таблиці множення числа 7; продовжувати формувати вміння розв’язувати
задачі.
|
|
|
38/2
|
Вправи
і задачі на застосування таблиць множення і ділення.
|
Опрацювати
вправи і задачі на застосування таблиць множення і ділення
|
|
|
39/2
|
Таблиця
ділення на 7.
|
Скласти
таблицю ділення на 7. Навчати складати і розв’язувати задачі з кратним
порівнянням чисел.
|
|
|
40/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.
|
Закріпити
знання таблиці ділення на 7, складання виразів за даними малюнків і
запитаннями.
|
|
|
41/2
|
Зв’язок
між діями множення і ділення.
|
Розкрити
зв’язок між множенням і діленням. Формувати вміння розв’язувати задачі.
|
|
|
42/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.
|
Закріпити
знання таблиць множення і ділення. Порівняти споріднені задачі на дві і три
дії.
|
|
|
43/2
|
Таблиці
множення числа 8. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів
чи на кілька одиниць.
|
Скласти
таблицю множення числа 8. Опрацювати задачі зі збільшенням (зменшенням) числа
в кілька разів чи на кілька одиниць.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
44/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8.
|
Закріпити
таблицю множення числа 8. Опрацювати складання задачі на знаходження суми двох
добутків та виразів за тестовою умовою.
|
|
|
45/2
|
Задачі
і вправи на порівняння дій різних ступенів.
|
Формувати
вміння учнів розв’язувати задачі і знаходити значення виразів на поєднання
дій різних ступенів
|
|
|
46/2
|
Розв’язування
задач і вправ на засвоєння таблиці множення числа 8.
|
Опрацювати
вправи на знаходження невідомого компонента дії та задачі, що містять кратне
порівняння чисел.
|
|
|
47/2
|
Таблиця
ділення на 8.
|
Скласти
таблицю ділення на 8. Опрацювати вправи на застосування таблиці ділення
на 8 та завдання на знаходження частини числа.
|
|
|
48/2
|
Засвоєння
таблиці ділення на 8.
|
Опрацювати
вправи і задачі на застосування таблиць множення і ділення, задачі на
різницеве порівняння двох часток числових добутків.
|
|
|
49/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на кратне порівняння двох
часток.
|
Повторити
зв’язок між діями ділення і множення. Опрацювати розв’язування задачі на три
дії за планом і блок-схемою.
|
|
|
50/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.
|
Закріпити
знання таблиць множення і ділення. Підготуватись до контрольної роботи.
|
|
|
51/2
|
Контрольна
робота № 7.
|
Перевірити
рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
52/2
|
Таблиця
множення числа 9. Периметр.
|
Скласти
таблицю множення числа 9. Опрацювати вправи і задачі на застосування таблиці
множення числа 9. Розвивати вміння знаходити периметр многокутника.
|
|
|
53/2
|
Вправи
і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9.
|
Опрацювати
розв’язування задач, які включають знаходження частини числа, складання
виразу.
|
|
|
54/2
|
Таблиця
ділення на 9. Знаходження частини від числа.
|
Повторити
спосіб складання таблиць ділення і таблиць множення. Вправляти в застосуванні
таблиці ділення на 9. Опрацювати завдання на знаходження частини від числа.
|
|
|
55/2
|
Вправи
і задачі на застосування таблиці ділення на 9. Положення відрізка на площині.
|
Закріпити
знання таблиці ділення на 9. Вчити визначати розміщення відрізка на площині.
|
|
|
56/2
|
Вправи
і задачі на застосування таблиці множення і ділення.
|
Формувати
вміння застосовувати таблиці множення і ділення, розв’язувати задачі за
планом.
|
|
|
57/2
|
Переставна
властивість множення. Нерівність зі змінною.
|
З’ясувати
значення переставної властивості дії множення для виконання обчислень.
Опрацювати складену задачу, що включає знаходження невідомого компонента.
Ознайомити учнів з розв’язуванням нерівностей способом випробовування.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
58/2
|
Множення
чисел 0 і 1 та множення на 0 і на 1.
|
З’ясувати
відмінність у поясненні правил, множення з нулем і одиницею. Вправляти в
обчисленні виразів, які включають множення з 0 і 1.
|
|
|
59/2
|
Ділення
на 1. Ділення рівних чисел.
|
Пояснити
правила ділення на одиницю і ділення рівних чисел. Опрацювати розв’язування
задачі на 3 дії за поданим планом.
|
|
|
60/2
|
Ділення
нуля. Неможливість ділення на нуль.
|
Пояснити
правило ділення нуля, неможливість ділення на нуль. Опрацювати задачі, які
включають суми трьох і двох доданків.
|
|
|
61/2
|
Множення
числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків.
|
Пояснити
правила множення числа 10. Опрацювати розв’язування задачі, оберненої до
задачі на знаходження суми двох добутків.
|
|
|
62/2
|
Множення
числа на 10. Ділення на 10.
|
Пояснити
правило множення і ділення числа на 10.
|
|
|
63/2
|
Лінійна
діаграма. Знаходження частини від числа.
|
Ознайомити
учнів з читанням лінійних діаграм. Формувати в учнів вміння розв’язувати
задачі, знаходити частину числа. Вчити складати вирази за блок-схемою.
|
|
|
64/2
|
Контрольна
робота № 8.
|
Перевірити
рівень засвоєння знань учнями.
|
|
|
65/2
|
Складання
задач за виразом. Задачі на дві дії, які містять збільшення (зменшення) на
кілька одиниць чи в кілька разів.
|
Опрацювати
задачі, які містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць або в кілька
разів. Учити складати задачі за виразом.
|
|
|
66/2
|
Нумерація
чисел. Додавання і віднімання пов’язане з нумерацією. Побудова відрізків.
|
Закріпити
й розвинути знання учнів з питань десяткової системи нумерації.
|
|
|
№
п/п
|
Тема
|
Мета
|
Дата
|
Примітки
|
67/2
|
Табличне
додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач на збільшення (зменшення)
числа.
|
Повторити
таблиці додавання і віднімання одноцифрових чисел та розв’язувати задачі на
збільшення (зменшення) числа.
|
|
|
68/2
|
Додавання
двоцифрових чисел. Зміна суми та різниці при збільшенні (зменшенні) одного з
компонентів на кілька одиниць.
|
Повторити
прийоми усного додавання і віднімання двоцифрових чисел. Уточнити, як
змінюються суми та різниця при зміні компонентів.
|
|
|
69/2
|
Дії
з іменованими числами. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) на
кілька одиниць.
|
Повторити
арифметичні дії над іменованими числами. Формувати в учнів вміння розв’язувати
складені задачі, що містять збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
|
|
|
70/2
|
Повторити
додавання і віднімання двоцифрових чисел.
|
Повторити
способи додавання і віднімання двоцифрових чисел.
|
|
|
71/2
|
Повторення
таблиць множення та ділення. Задачі на дії різного ступеня.
|
Повторити
таблиці множення та ділення. Вправляти учнів у розв’язуванні задачі на дії
різних ступенів.
|
|
|
неділя, 17 січня 2016 р.
Календарне планування 2 клас. Математика
Календарне планування 2 клас. Математика
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар