неділя, 17 січня 2016 р.

Календарне планування з "Української мови" 2 клас

№ уроку
Дата
Тема і ключові питання уроку
65

Речення (продовження)
Головні слова в реченні.
66

Вправи на визначення головних слів у реченні. Побудова речень за графічними схемами.
67

Зв'язок слів у реченні.
68

Закріплення знань про речення.
69

Урок розвитку мовлення. Інсценізація дитячої гри «Гуси». Складання розповіді за серією малюнків.
70

Урок контролю навчальних досягнень учнів.
71

Слово. Іменник
Поняття про слова – назви предметів (іменники).
72

Розпізнавання слів – назв  предметів за питаннями хто? або що?
73

Змінювання іменників за зразком один – багато. Словниково-логічні вправи.
74

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей.
75

Урок розвитку мовлення. Усна розповідь за ілюстрацією і колективно складеним планом. Добір заголовка.
76

Написання з великої букви кличок тварин.
77

Велика буква у кличках тварин.
78

Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць, річок.
79





Урок контролю навчальних досягнень учнів.
80

Урок аналізу контрольної роботи. Підсумок опрацювання теми.
81





Прикметник
Поняття про слова, які називають ознаки предметів (прикметники).
82

Зв'язок прикметників з іменниками. Зміна прикметників разом з іменниками за зразком один – багато.
83





Урок розвитку мовлення. Письмовий переказ тексту за  поданим планом, що складається з питальних речень.
84

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами, що виражають ознаки предметів.
85

Прикметники, близькі і протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні.
86

Урок контролю навчальних досягнень учнів.
87

Дієслово
Слова, що означають дії предметів (дієслова).
88

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
89

Зв'язок дієслів з іменниками у формі однини і множини (без уживання термінів)
90

Урок розвитку мовлення. Побудова діалогу. Робота над деформованими реченнями.
91

Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах.
92

Спостереження за словами – назвами дій, близькими і протилежними за значенням.
93

Спостереження за багатозначністю слів – назв дій.
94

Урок контролю навчальних досягнень учнів.
95

Службові слова
Поняття про службові слова та їх роль у реченні.
96

Спостереження за роллю службових слів у реченні.
97

Вправляння у доречному вживанні службових слів у мовленні.
98

Урок розвитку мовлення. Уживання службових слів у мовленні.
99

Корінь
Корінь слова. Спільнокореневі слова.
100

Розпізнавання споріднених слів, визначення в них  спільої частини – кореня.
101





Споріднені слова. Тренувальні вправи.
102

Закріплення знань про корінь слова і спільнокореневі слова.
103

Розрізнення споріднених слів та слів, близьких за значенням.
104

Самостійна робота.
105

Урок розвитку мовлення. Роль спільнокореневих слів у мовленні. Робота над побудовою словосполучень, речень, текстів.
106

Вимова і правопис слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и] в корені слова.
107

Правила вимови і правопису слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и] в корені слова.
108

Вимова і правопис слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и] в корені слова.
109

Вимова і написання слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и] в корені слова. Тренувальні вправи.
110

Урок розвитку мовлення. Уживання спільнокореневих слів у мовленні. Побудова різних типів текстів.
111

Урок контролю навчальних досягнень учнів.
112

Урок розвитку мовлення. Робота над складанням загадки.
113

Закріплення вивченого матеріалу.
114

Повторення вивченого матеріалу.
115

Урок розвитку мовлення. Робота над розвитком мовлення учнів. Удосконалення мовленнєвих умінь учнів.
116

Повторення вивченого за рік.
117

Урок узагальнення і систематизації знань.
118

Урок узагальнення і систематизації знань.
119

Урок контролю навчальних досягнень учнів.




Немає коментарів:

Дописати коментар